Naturalny makijaż

16:45 Zuzu Here 5 Comments


POKAŻ SWOJE NATURALNE PIĘKNO

Ile z Was, tak jak ja, nie lubi spędzać przed lustrem miliona godzin, nakładając na twarz grubą warstwę make-up'u? Założę się, że wiele :) W dzisiejszej erze plastiku i sztuczności musimy walczyć o naszą naturalność! Bo nikt o nas nie zadba, jeśli same tego nie zrobimy. Dlatego im mniej używam kosmetyków tym lepiej się czuję. Nie mam w głowie świdrującej myśli, że stworzyłam maskę, która nijak się ma do mojej twarzy bez makijażu. Ograniczam więc produkty do niezbędnego minimum, tak żeby podkreślić urodę, ale dalej być sobą :) 

DLACZEGO WYBIERAM KOSMETYKI MINERALNE?

Ostatnio moja cera znacznie się poprawiła, nie miewam już z nią większych problemów. Zawsze dokładnie ją czyszczę i stosuję krem nawilżający, często używam różnego rodzaju maseczek i voilà! Właściwie mogłam zrezygnować z używania codziennie podkładu :) Cenię sobie, tak jak już wyżej wspomniałam, naturalność. A co może być bardziej naturalne niż minerały? :) Wybór był prosty i świadomy -  kosmetyki firmy Annabelle Minerals. Ostatnio wpadły mi w łapki i z czystą przyjemnością mogłam przetestować czy te wszystkie opinie na temat magicznych właściwości produktów mineralnych to prawda. I mogę Wam z czystym sumieniem powiedzieć, że TAK! :). Wcześniej nigdy nie miałam do czynienia z tego typu kosmetykami i bardzo żałuję, bo są przegenialne!

- nie tworzą efektu maski, a nic mnie bardziej nie denerwuje 
niż przesadnie widoczny make-up
- idealnie stapiają się ze skórą i nie zapychają porów, 
więc dają naturalny efekt, a właśnie o to chodzi!:)
- nie mają w składzie chemii, co jest dla mnie niezwykle ważne,
bo niestety nastały takie czasy, gdzie trzeba się natrudzić, żeby żyć zgodnie z naturą.
- są ultrawydajne i przyjemne w użyciu
- idealny dla każdego rodzaju cery
- stworzone przez polskiego producenta
- w bardzo przystępnej cenie

Ostatnio przydarzyła mi się dość zabawna sytuacja. Jechałam wczesnym rankiem ze znajomymi nad morze. Standardowo zastosowałam swoją wersje full make-up'u (czyli korektor pod oczy, tusz, podkreślone brwi, puder), po czym koleżanka stwierdziła - uwaga cytat - "pięknie ci bez makijażu" :) W sumie zrobiło mi się bardzo miło! ♥

"Makijaż podkreśla urodę kobiety, ale to uśmiech czyni ją piękną"

zBLOGowani.pl

5 komentarzy:

  1. Wow brzmi super, dawno szukałam marki, która umożliwiłaby mi ograniczenie ilości "tynku" na twarzy :D Chętnie skuszę się na te produkty do makijażu, mogłabyś polecić jakiś sklep gdzie są one dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są online na stronie producenta :)

      Usuń