take it easy

21:54 Zuzu Here 3 Comments

Okej, kto czekał na nowy post? :) Wiem, że znowu trochę mnie nie było, ale mam nadzieję, że doceniacie moje starania w miarę regularnym blogowaniu! :D Nie chcę Wam tu wrzucać jakiś zbędnych zapychaczy. Ale, ale! Mam kilka nowych mega perełek w szafie także szykujcie się! ;)
A wiecie co jest największą skarbnicą perełek? Second handy ♥ które kocham całym sercem. W sumie mój dzisiejszy outfit w większości składa się z moich sh-owych zdobyczy.
Czy są tu jakieś miłośniczki lumpeksów? Podzielcie się w komentarzu do jakich chadzacie najczęściej i jaką macie technikę poszukiwań :)

Jak zawsze zapraszam do polajkowania fan page'a i obserwowania mnie na Instagramie!:)



Instagram

Kurtka - second hand
Bluzka - second hand
Spodnie - second hand
Buty - CCC
Torebka - New Look
Okulary - Diverse

3 komentarze: