Red Hair

10:56 Zuzu Here 4 Comments


Cześć wszystkim!:) Jak wiadomo, kobieta zmienną jest, więc postanowiłam się w końcu uwolnić od moich blond włosów. A jak już się farbować to z rozmachem :D Mój obecny kolor budzi wiele kontrowersji wśród znajomych, zdania są bardzo podzielone czy jest mi lepiej czy też nie. Jednak ja osobiście świetnie się czuję w czerwonym. A co Wy sądzicie? :)

Instagram
Płaszcz pochodzi ze strony DressLink >KLIK<, tu macie bezpośredni link do niego >KILK<. I muszę Wam powiedzieć, że jest mega fajny, choć jeszcze niewystarczająco ciepły na tak niskie temperatury jak teraz. Na wiosnę spisze się idealnie. 
Sukienka jest ostatnim łupem z second handu :)
Kozaki już widzieliście w poprzednim poście, a upolowałam je na wyprzedaży w Zarze.
Torebka - H&M
Kapelusz - Tk Maxx
Okulary - Diverse



4 komentarze:

  1. Przy takiej stylizacje czerwone włosy wypadają po prostu genialnie! Bardzo stylowe połączenie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kapelusze! A twoje włosy? MIAZGA!
    Informuje również, że na moim blogu zaszły spore zmiany, także zapraszam! ;) http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej świetna ta stylizacja, zakochałam się hihi <3 ;D
    Zapraszam do mnie ;) Buziakiii ;*

    OdpowiedzUsuń