elegant way

18:59 Zuzu Here 10 Comments


Hej,
czy Wy też zimą stajecie przed wyborem: albo ciepło - albo stylowo? :P
Bo ja mam wiecznie ten problem, albo decyduje się na fajny look i potem trzęsę się z zimna, albo ubiorę się jak ogromny (aseksualny) bałwanek w milion warstw ubrań i wtedy mogę iść w największą śnieżycę...:)
Choć podczas dzisiejszych zdjęć było zaskakująco ciepło. Ostatnio pogoda nieźle wariuje. Co, mogę się założyć, w końcu poskutkuje u mnie przeziębieniem.
Teraz nastąpi chwila chwalenia się - zdałam 1 semestr na studiach i to z całkiem niezłymi wynikami!:)
Mega się jaram, a w nagrodę zafunduję sobie największy słoik Nutelli ♥

Zapraszam na snapa zuzaa1108
Poza tym totalnie Was zachęcam do polubienia mojego fanpage'a, żeby być na bieżąco z każdym postem!:) 


Instagram


Marynarka - Reserved
Płaszcz - DressLink
Golf - sh
Spodnie - Medicine
Buty - Adidas Superstar
Torebka - H&M
Zegarek - Pepe Jeans
Bransoletka - Apart
Okulary - Diverse

10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia i moje ulubione buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja z uwagi na ten kolor włosów, z dobrej, awansuje na bardzo dobrą! Podoba mi się całość. Fajnie to wygląda.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przepraszam, że póki co przejrzałam Twoje blogowe królestwo tak pobieżnie, ale cierpię na chroniczny brak czasu i póki to wygospodarowałam go tylko na to ;P

    Przechodząc do rzeczy - wybór koloru włosów to strzał w dziesiątkę!
    Wyglądasz fajnie, przyciągasz wzrok, zachwycasz!

    Prezentujesz się naprawdę stylowo!

    Gratuluję zdanej sesji - ja cieszę się, że studia już za mną ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary kolor bardzo Ci pasuje! :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pompon na czapce i ttwoje włosy :) mega połączenie!!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    Ja właśnie wczoraj sprawilam sobie wieeelkie słoik nutelli- planowalam robić gofry- także zapraszam, podzielę się :) hehehe

    Gratuluję dobrze zdanej sesji :)

    Jaką farbą farbujesz wlosy ? bo też mam taki kolor i mega szybko się zmywa grrrr

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa :)

      Ja swój słoik już skonsumowałam i czasem czuję niezłe wyrzuty sumienia :D Bo oczywiście wcinam ją łyżeczką...

      Właśnie nie zapytałam o firmę, ale numer na pewno 6,66 :D :D Mnie też się szybko zmywa, bo wcześniej miałam blond :( Ale jaram się mega tym kolorem ♥

      Usuń
  7. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice

    OdpowiedzUsuń