Grey dress

14:36 Zuzu Here 4 Comments


Jak to (niestety) często bywa na moim blogu i ostatnio zdarzyła się tu mała... przerwa między postami :P Mnóstwo obowiązków na mnie spadło wraz z rozpoczęciem studiów i jeszcze większa chęć na nicnierobienie w wolne weekendy ;)
Jednakże, dziś mam dla Was mega fajny look. Muszkieterki są moją nową wyprzedażową perełką z Zary i jestem nimi totalnie oczarowana ♥ Liczę, że spiszą się doskonale zimą, kiedy spadnie więcej śniegu, bo jak wiecie jestem mega zmarzluchem i nienawidzę kiedy jest mi zimno.
Sukienka natomiast pochodzi ze sklepu Sammy Dress. Tu znajduje się do niej bezpośredni link-> KLIK
Jest wykonana całkiem solidnie i ładnie, materiał jest gruby i przyjemny.Myślę, że idealnie będzie się sprawdzać teraz jako ciepła tunika, ponieważ jak sami widzicie jest niestety bardzo krótka, ledwo zasłania to co powinna zasłaniać i raczej nie wyjdę w niej z domu bez założenia uprzednio spodni :P Przesyłka dotarła do mnie z Azji w stosunkowo szybkim czasie (ok. 2 tygodnie), dobrze zapakowana i jeśli chodzi o wszystkie techniczne kwestie to nie mam co się czepiać ;)

Jestem ciekawa jakie Wy macie doświadczenia z tego typu zakupami z Azji?:) Dajcie znać w komentarzu!:)

Zapraszam do śledzenia moich social media! Najwięcej się u mnie dzieje na snapie ♥ :)




Instagram

4 komentarze:

  1. piękn kozaczki! cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszkieterki zamszowe? Jeśli tak to krzyżyk na drogę jeśli spadnie więcej śniegu :P

    OdpowiedzUsuń