classic outfit

20:42 Zuzu Here 4 Comments

Siema wszystkim! :) 
Nie, nie zapomniałam o blogu! Staram się rozwijać też mój kanał na youtube (gdzie zapraszam Was do zasubskrybowania mnie :)) A dziś mam dla Was zdjęcia luźnego outfitu. Na uczelni mam niezły zapiernicz, na nic nie mam czasu, serio :P Paznokcie mam już całkiem zniszczone od rzeźbienia w glinie i w ogóle pracy manualnej. Ale muszę przyznać, że studia są mega :) 
Niedługo zrobię na ten temat filmik na yt, zastanawiam się tylko jeszcze w jakiej formie. Czy opowiedzieć Wam na czym to polega, czy może wymienić to co najbardziej mnie irytuję, a co mi się podoba :P Zobaczymy. Miłego oglądania! :)


kurtka - bershka
sweter - medicine
rękawiczki - house (?)
spodnie - h&m
buty - adidas 
torebka - top shop
zegarek - no name
szal - diverse



Zapraszam do śledzenia mojego Instagrama: 


Instagram

4 komentarze: