Jesienny klasyczny outfit

16:40 Zuzu Here 1 Comments

Portal pasujemi.pl  zaprosił mnie do udziału w konkursie, w którym miałam za zadanie stworzenie outfitu z wybranych przez siebie ubrań dostępnych na stronie.

Jak możecie się domyślać, wybrałam oczywiście klasykę z nutą najnowszych trendów :)

Beżowy płaszcz pasuje wręcz do wszystkiego, dlatego jest uniwersalny i niezastąpiony!
Bluzka z długim rękawem i ciekawym wiązaniem przy dekolcie jest moim jesiennym must have! Wygląda genialnie i superseksownie :) Klasyczny wzór w paski świetnie komponuje się z resztą stylizacji.
Białe jeansy podkreślają figurę, a bordowe botki genialnie ją wysmuklają (poza tym to idealny kolor na tę porę roku :))
Osobiście kiedy temperatura spada poniżej 10 stopni nie wychodzę z domu bez nakrycia głowy, dlatego w przygotowanym przeze mnie outficie nie mogło zabraknąć czapki! :) Ta jest fajna, na luzie, po to żeby wprowadzić trochę swobody w wyglądzie.
Zostały jeszcze tylko dodatki, w tym przypadku jestem totalną minimalistką! Nie lubię obwieszać się tysiącem świecidełek, dlatego stylowa torebka i zegarek w zupełności mi wystarczają :) 

Co dla Was jest jesienną klasyką? :) Podziel się swoją opinią w komentarzu!

Zapraszam do śledzenia mojego Instagrama: 
Instagram

:)

1 komentarz: