Proste rozwiązania

11:14 Zuzu Here 3 Comments

 Wychodzę z założenia, że najprostsze połączenia to te najlepsze ;) Klasyka nigdy nie wychodzi z mody i ze wszystkim wygląda dobrze. Choć osobiście nie jestem największą fanką chodzenia w szpilkach czasem wręcz nie wypada pokazać się w płaskich butach. I tu zawsze przychodzą mi z pomocą moje najcudowniejsze czerwone szpilki! Są nieziemsko seksowne i uniwersalne a przy tym wystarczająco wygodne żeby w nich wytrzymać parę godzin. Do tego dopasowane jeansy, biała koszula, dodatki i elegancki outfit gotowy :) 
A dla Ciebie co jest klasyką?:)

Instagram


Kapelusz - H&M
Koszula - Reserved
Jeansy - Bershka
Szpilki - Gino Rossi
Biżuteria - Swarovski
Torebka- no name

3 komentarze:

  1. Świetna koszula! Gdzie kupiona? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja jestem fanką prostych i nieprzekombinowanych stylizacji takich jak Twoja :-) Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń