MY DAILY MAKE UP

17:01 Zuzu Here 1 Comments


Wszystkie dziewczyny wiedzą, że w dzisiejszych czasach umiejętność kamuflażu jest niezastąpiona ;) Jak widać na załączonym obrazku ja sama bez zastoswania kilku technik wyglądam w porywach na 13-letnią dziewczynkę. Po nałożeniu odpowiedniej grubości tapety niektórzy nawet mi dają te moje 19 :D a teraz powiem Wam jak to robię.
TWARZ
Codzienny makijaż zazwyczaj zaczynam od nałożenia podkładu, wklepuję go płaskim pędzelkiem.
OCZY
Moim ulubionym sposobem na podkreślenie oczu jest narysowanie kresek eye-linerem. Wiem, że dla wielu z Was nie jest to najprostsze zadanie, dlatego przygotowałam mini poradnik :)) 

Najpierw rysuję kontur ogonka przy zewnętrznym kąciku oka, ważne aby był skierowany choć odrobinkę do góry. Następnie cienką kreskę nad linią rzęs, ostatnim krokiem jest wypełnienie ogonka. I gotowe :)) Oczy zawsze wyglądają na większe. Podkreślam jeszcze rzęsy maskarą. 
BRWI
Najpierw rysuję kreskę kredką wzdłuż dolnej linii brwi. Następnie wypełniam ją konturówką z Inglota, używam do tego cienkiego pędzelka. Włoski przeczesuję spiralką :)
 USTA
 Dopiero ostatnio odkryłam cudowne pomadki z Inglota w wykręcanej kredce. Nawet nie potrzebuję pędzelka! Jest mega precyzyjny :) Jakiś miesiąc temu kupiłam nr 23, a tydzień temu dostałam od przyjaciółki nr 22 :D Ona zna mnie najlepiej x3 Obydwa kolory są nieziemskie!! 
Czy podobał Ci się ten post? Daj znać w komentarzu!

1 komentarz: