freaky look

17:06 Zuzu Here 6 Comments


Mam dla Was kilka stylizacji w zanadrzu, także możecie się spodziewać w najbliższym czasie spamu :) Jutro jadę spróbować wynająć jakieś mieszkanie, trzymajcie kciuki, bo to naprawdę nie jest proste w stolicy :P Teraz staram się ogarnąć i spakować najważniejsze rzeczy, usilnie próbuje wybierać jedynie ubrania, w których chodzę i to chyba poskutkuje wietrzeniem mojej szafy z ciuchów, których nie używam. A jest ich zaskakująco dużo... :P Jestem podekscytowana wyjazdem, choć do roku akademickiego jeszcze sporo czasu. Oficjalnie wszystko zaczyna się 1 października, ale z tego co słyszałam, jeśli dobrze pójdzie, to cokolwiek zacznie się dziać dopiero w listopadzie...;) Tak czy inaczej, będę Wam relacjonować na żywo wrażenia. 


Kurtka - sh
Bluzka - Zalando
Słuchawki - House
Koszula - sh
Spodnie - Medicie
Buty - Adidas
Torebka - sh

6 komentarzy:

  1. Ale fajny look, podoba mi się! Ja będę jesienią w stolicy to się odezwę, pójdzimy na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Oczywiście, że tak :D Czekam na wiadomość ;)))

      Usuń
  2. Białe spodnie bardzo fajnie połączone z jeansem i kratą, a te superstary, super to wszystko razem wygląda ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool sneakers :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń