#100 Zuzu Here & happy time ♥

20:49 Zuzu Here 2 Comments


Ha! Mam dla Was dzisiaj setny post!
Wow, mój blog ma już 3 lata i jestem w szoku, że tak długo go prowadzę. To takie moje małe miejsce w Internecie, gdzie mogę się podzielić ze światem tym co dla mnie jest piękne i wyjątkowe! I bardzo się cieszę, że dałam się namówić na jego założenie. Poznałam mnóstwo cudownych i inspirujących ludzi. I być może nie osiągnęłam tyle ile inne dziewczyny z podobnym lub krótszym stażem, ale nie dbam o to. Wierzę, że wśród moich czytelników są ci wierni, którzy zaglądają tu w oczekiwaniu na pojawienie się kolejnego posta. I im przede wszystkim dziękuję za te świetne 3 lata! Jesteście najlepsi!
Nie lubię na moim blogu komentarzy typu 'kopiuj - wklej', cenie sobie prawdziwe opinie, w tym konstruktywną krytykę. Uważam, że naprawdę dużo się dzięki niej zmieniło od moich marnych początków. Ale dopiero ostatnio dostrzegłam kwintesencje dobrego stylu - prostotę! Klasyczne ubrania i zestawienia, które nigdy nie wychodzą z mody to klucz do sukcesu. Cały czas jestem w trakcie zmieniania podstawy mojej garderoby, uwielbiam wszystkie ubrania na których widnieje napis 'basic' ;) I ciągle szukam w tym wszystkim siebie i stylu, który najbardziej będzie odpowiadał mojemu charakterowi.
Co jest też cudowne? Że mogę być coraz lepsza dzięki innym ludziom. Cieszę się gdy mogę wziąć przykład z kogoś lepszego ode mnie, to daje do myślenia i pozwala się rozwijać.
Chciałabym by kolejne lata przyniosły jeszcze więcej pozytywnych emocji i żeby moje grono odbiorców cały czas się poszerzało, bo bez Was ta strona nie ma najmniejszego sensu.

Na koniec bardzo serdecznie chciałabym Was zaprosić do polubienia mojego fan page'a. Zróbcie mi proszę miłą niespodziankę z okazji tego 100 posta i 3 lat prowadzenia bloga! A że fan page jest nowy z powodu niedawnej zmiany nazwy całego bloga łapek jest bardzo mało i brakuje mu zasięgu. Z góry dziękujęęęęęęę za każde kliknięcie!



Instagram

PS: Chciałabym jeszcze szczególnie podziękować dwóm osobom - mojemu cudownemu chłopakowi, który zazwyczaj robi mi zdjęcia i usprawnia działanie bloga [bo to on zna się na HTMLACH ;)] i mojej siostrze, która 3 lata temu namawiała mnie do założenia własnej strony i od tamtej pory mnie ciągle wspiera! THANK YOU :* Jesteście najlepsi! 
PS2: Przepraszam za trochę chaotyczny wpis, ciężko mi się ostatnio skupić :P

A tu mała podróż w przeszłość -> Zdjęcie z pierwszego wpisu 14.09.2012r. a w nim jedyny słuszny komentarz "Na początek coś klasycznego. 
Przepraszam za jakość!
Sweter - sh
Spodnie - Zalando
Torebka - no name
Szpilki - no name
Kurtka - H&M
Biżuteria - no name

2 komentarze:

  1. powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu! ;)
    fajny zestaw, dobrze że tak luźno wsadziłaś sweter do spodni - jest charakter!

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń