WIELKI POWRÓT + nowa nazwa bloga:)

21:44 Zuzu Here 5 Comments

Jejku, nareszcie, po tak długim czasie w końcu wróciłam do blogowania! :) Od tego nie da się uciec :) Ile się przez te trzy miesiące w moim życiu działo! Zdałam maturę i dostałam się na ASP w Warszawie na wydział architektury wnętrz. Teraz szukam mieszkania lub pokoju. Na blogu też wielkie zmiany - nazwy, wcześniejsza już od dawna wydawała mi się wyjątkowo wymuszona i infantylna. Dlatego od dziś witam Was jako Zuzu - Zuzia - Here ;) I bardzo się cieszę na tę zmianę, bo rozważałam ją już od dawna. Przepraszam za kiepską jakoś zdjęć, ale na czas wakacji przebywam 500km od domu i mojej lustrzanki :( Foty robione są malutką małpką... Ale mam nadzieję, że mimo to nie jest źle. Fajnie jest znów coś opublikować i czekać na reakcje czytelników. Ktoś tęsknił? :))) Bo ja bardzo! Mam w planach dużo postów, rozwój bloga, może wyjazd na studia doda jeszcze więcej motywacji a stolica rozszerzy horyzonty. W takim razie do zobaczenia i przepraszam za tak długą nieobecność!

PS: Bardzo bym Was chciała serdecznie zaprosić na nowy fan page, zalajkujcie jeśli chcecie być na bieżąco (na poprzednim nie da się niestety zmienić już nazwy). Zapraszam Was również na mój instagram!



Instagram


sukienka - H&M
adidas - superstar

5 komentarzy:

  1. Śliczna stylówka. Superstary ❤

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrego zdania matury i dostania się na studia! Ja również w tym roku wybieram się na nie, ale do Lublina i na zupełnie odrębny kierunek zapewne :) Super, że wracasz! Powodzenia w blogowaniu i w poszukiwaniach mieszkania/pokoju! Ja na szczęście już sobie znalazłam :) Tak poza tym, to świetna sukienka!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! lekko dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń