Total white look

12:48 Zuzu Here 6 Comments


Jak to jest, że w Kołobrzegu jest ciepło ale nie upalnie, a w całej reszcie Polski jest cholernie gorąco tak, że nie da się wyjść przed 18 z domu? :P Dla mnie to abstrakcja, że jestem w tym samym kraju co Wy a nie czuję tego piekła, które zgotowała nam pogoda. BA! Ja się nawet ostatnio przeziębiłam :D Czy ktoś ma może pokój do wynajęcia w Warszawie? Bez meblościanki i 20letniego łóżka...? Bo już nie mam siły przeglądać tych ofert, gdzie ludzie chcą miliony monet za zaniedbane i nieładne mieszkanie. To chyba najgorsza część przeprowadzki. Gruby challenge żeby znaleźć takie miejsce do zamieszkania, w którym po miesiącu nie dostanę depresji :P 

Instagram




Koszula - Reserved
Spodnie - Tally Weijl
Buty - Adidas Superstar

6 komentarzy:

  1. Czy tylko ja mam fioła na punkcie bieli ? Nie , chyba ty też , bratnia duszo ;) Świetna stylizacja, super wyglądasz, i ta figura.. ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie total looki w jednym kolorze :) Do twarzy Ci w bieli <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny total look pomimo jednego koloru nie wyglada nudno :) bardzo ci to pasuje :) www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit!
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/04/yellow-sunny-mind.html

    OdpowiedzUsuń