Kołobrzeg i piekny zachod słonca ♥

15:56 Zuzu Here 3 Comments


Ostatnio skorzystałam w pełni z uroków przebywania nad morzem i wybrałam się z chłopakiem na rejs statkiem podczas zachodu słońca, ogólnie wiało jak cholera ale trzeba przyznać, że widok jest mega fajny :) Teraz jestem w Warszawie i szukam sobie lokum na czas studiów. Ludzie zdzierają hajs ze studentów na potęgę, dlatego ciężko znaleźć coś fajnego, w normalnej cenie i nie na końcu świata... Ale do wytrwałych świat należy, albo do odważnych? :P 
Jak się cieszę, że jeszcze miesiąc wakacji, że już nie muszę chodzić do szkoły i że zaczynam życie w nowym mieście :) To będzie ekscytujące! Tylko najbardziej denerwują mnie osoby, które ciągle powtarzają jak to się na swoich studiach zawiodę. No cholera jasna, chyba po to na nie idę żeby było ciekawie i żebym mogła rozwijać swoje zainteresowania. Już jako mała dziewczynka wiedziałam, że nie nadaję się do żadnej biurowej pracy. Ja muszę tworzyć :) Działać i uczyć się. Lubię kreatywne zadania i możliwość wykazania się, motywują mnie wyzwania :) Dlatego niezbyt lubię moją pracę w sklepie z odzieżą... :) Ale cóż, jak to będzie dam Wam znać za parę miesięcy :)


3 komentarze:

  1. Total black, jak najbardziej okey, przełamany bielą i ta delikatna kokardka z opaski. Wszystko super ! Buźka ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie byłam w Kołobrzegu, ale po zdjęciach widzę, że ładnie tam jest.

    Piękne włosy! Naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołobrzeg jest przepiękny! :))

      Farbowane :) Zastanawiam się czy nie wrócić do naturalnego...:)

      Usuń