Instagram MIX!

19:03 Zuzu Here 3 Comments

 Zdjęcie z Jess, udało mi się ją złapać w Poznaniu, bodajże jeszcze w marcu

Co powiecie na 'mały' mix instagramowy? Trochę się tego nazbierało...;) Chodźcie, opowiem Wam co się u mnie działo.


Instagram


6 miesięcy zajęć z rysunku i malarstwa, rekrutacja trwająca dwa miesiące, kilka wizyt w stolicy, 6 egzaminów, autoprezentacja i udało się, jestem studentką ASP na kierunku architekty wnętrz :))  



Piękna wiosna 


Moje zabaweczki i #koteł artysta 🐱


 Foteczka musi być w takich samych trampkach :D


Wiadomo, #fit jedzenie obowiązkowo na insta każdej szanującej się blogerki... ;)
PS: Po lewej owsianka z jagodami i malinami a po prawej jogurt naturalny z domową granolą i owocami.


Moje ulubione dwa przysmaki - SMOOTHIE i SUSHI 👌


Przez chwilę pracowałam w sklepie z biżuterią :)


Ukochany Kołobrzeg
PS: Okej, woda nie jest tak błękitna, za to uwielbiam filtry na instagramie... ;))



 Zapraszam na snapa!!


Biegamy #chodakowskapatrzy




outfit H&M




Zapraszam Was do obserwowania mnie na instagramie!

Instagram

3 komentarze: