Girly and flowery

20:26 Zuzu Here 7 Comments


Wiecie co najbardziej denerwuje sprzedawców w sieciówkach? Ludzie, którzy przychodzą i wszystko rozwalają jakby byli w chlewie a nie sklepie z ubraniami. Wiem coś o tym, bo sezonowo pracuję w Medicine i już nie mam siły układać po raz tysiąc pięćset osiemdziesiąty cholernych koszulek na wyprzedaży. Już mi się to śni po nocach, w formie koszmaru oczywiście... :P Dlatego teraz do Was apeluję moi Drodzy Czytelnicy: nie rozrzucajcie wszystkiego w sklepie, kiedy widzicie, że coś jest poukładane. Z wyrazami wdzięczności każdy sprzedawca :)
Dość tego marudzenia, praca to praca. A teraz przyjemności... Piękna kwiecista sukienka, którą mam na sobie naprawdę nieźle się prezentuje. Mega plus za bardzo dobrą jakościowo bawełnę (ale przy temperaturze ok. 30 stopni było mi zdecydowanie za gorąco).  Sama spódnica jest genialnie uszyta, ale góra mnie odrobinę rozczarowała... Nie układa się tak jakbym chciała. Co Wy o tym sądzicie? Ogólne wrażenie pozytywne - ultra dziewczęco i lekko :)


Instagram



PS: Jeśli wcześniej obserwowaliście mojego bloga to teraz po zmianie nazwy znów trzeba kliknąć obserwację, inaczej nie wyświetlają Wam się powiadomienia o nowych postach. Zapraszam do kliknięcia lajka na fan page :)

Sukienka- Zalando
Buty - Centro
Pierścionki - House

7 komentarzy:

  1. Mnie jako klientkę też to wkurza, chcę cos znaleźć a tu wszystko porozpierdzielane, nie w tym miejscu co trzeba, dlatego od koszulek na stosikach wolę wieszaki. Chcę znaleźć rozmiar przesuwam wieszaki, a nie podnosze 50 koszulek do góry bo xs jest na dole. Chociaż od zakupów w sieciówkach o wiele bardziej wole zakupy w necie ;)
    Prześliczna sukienka ;)))
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D to fakt, najczęściej ten rozmiar, który chce klientka jest na samym dole :D

      Usuń
  2. śliczna, koktajlowa sukienka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w Zarze podobna sytuacja :D pytałaś mnie ostatnio, czy planuje dalej blogować, tak więc info o poście Ci przesyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną z Primarku i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń