Relacja z pokazu Fashion Inside 2015

18:22 Zuzu Here 7 Comments


Cześć!

Miałam w ubiegły weekend przyjemność uczestniczenia w ciekawym evencie. Zostałam zaproszona na Fashion Inside - pierwszą tego typu imprezę organizowaną w Świętochłowicach i muszę przyznać, że zorganizowaną w świetnym stylu:) Wszystko było dopięte na ostatni guzik, goście zostali rozsadzeni w taki sposób by każdy mógł bez problemu przyjrzeć się projektom, odbyła się również część muzyczna, podczas której zaśpiewała nam Bogna Czekiel (genialny ma głos dziewczyna, swoją drogą), a później gwiazda wieczoru - Gosia Andrzejewicz (jej poszło nieco gorzej, ale za to suknie miała bezkonkurencyjną!;)).

Swoje kreacje zaprezentowały trzy marki 
Meisel, Furelle oraz Bola.


Nie mogło się obyć bez pamiątkowego zdjęcia, a na nim SylwiaPaulinaNabil i ja. 
Okej, to teraz przejdźmy do rzeczy.




Instagram



MEISEL

Pokazy otworzyła marka Meisel. Szczerze mówiąc, ubrania mnie nie zachwyciły, nie mój styl, nie dla mnie kroje i forma, aczkolwiek warto dodać, iż muzyka i pomysł na motyw nadruku były świetne! Na ubraniach znajdziemy inspiracje zaczerpnięte ze Śląska, jak na przykład katowicki spodek. Wraz z moimi towarzyszami stwierdziliśmy jednogłośnie - forma na nie, pomysł na print - jak najbardziej tak :)


FURELLE

 Druga zaprezentowała się marka Furelle. Proste, kobiece kroje (lecz nie z tych banalnych), żywe kolory (najbardziej zachwyciła mnie soczysta żółć), genialne buty i dodatki. Wszystko idealnie ze sobą współgrało, na pierwszy rzut oka widać wysublimowany gust i pomysłowość autorki kolekcji. Nic dodać, nic ująć, po prostu piękne! I w dodatku perfekcyjnie wykonane (wiem, bo nie mogłam się oprzeć pokusie, żeby nie wymacać i nie sprawdzić;))



Chyba nie muszę nikomu przedstawiać tej genialnej projektantki. Kolekcja po prostu mnie urzekła. Chyba ze wszystkich ubrań najbardziej spodobała mi się krwisto czerwona spódnica za kolona(I-D-E-A-L-N-A), świetne były również kurtki i topy. Odzież przeznaczona zdecydowanie dla bardziej odważnych ;) Zwiewna i w wyrazistych kolorach.

(zdjęcie zaczerpnięte z innego pokazu Boli, ale musiałam Wam koniecznie pokazać tę cudną spódnicę)


7 komentarzy:

  1. Ja poszukam takie spódnicy w sh i Ci kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już gdzieś pisałam dziś, że bardzo Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego wypadu! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Darling, I like your blog and this post very much! I like your style of writing and your photos! Everything is so beautiful!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń