Gotta slow up

22:45 Zuzu Here 22 Comments


Wiem, że strasznie długo mnie nie było, ale obiecuję poprawę! Moim postanowieniem noworocznym było regularne blogowanie, ale jak z większością postanowień noworocznych bywa nie dochodzą one najczęściej do skutku, niestety... :P [przynajmniej w moim przypadku] Ale dziś mam dla Was coś specjalnego! Zdjęcia autorstwa Damiana Drewniaka - wyjątkowo utalentowanego fotografa z mojego miasta, tj. Częstochowy. Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia i polubienia jego fan page'a! :) Muszę przyznać, że nie mogę się napatrzeć na te fotografie, co może się wydać odrobinę narcystyczne, szczególnie, że to ja na nich jestem ;) Ale naprawdę doceniam kunszt z jakim zostały wykonane. Nieszczególnie dziś wychodzi mi sklecanie sensownych zdań, więc pozostaje mi tylko zostawić Was ze zdjęciami. Na razie :)



Instagram


22 komentarze:

  1. Zdjęcia są naprawdę PIĘKNE! ;) Więc nie masz co się przejmować swoim narcystycznym myśleniem :P Cudny makijaż <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to pocieszające:) dziękuję ślicznie. Makijaż to akurat nie moja zasługa;) i mnie też strasznie się podobał, aż żal mi bylo zmywać

      Usuń
  2. Sliczne Zdjecia, fajny klimat, kapelusz genialny tak samo jak i makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, co raz bardziej lubię kapelusze :) http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusze sa świetne i dodają klasy, o ile nie wieje i nie stają sie prawdziwym utrapieniem do noszącego:P

      Usuń
  4. Piekne zdjęcia, ale i bardzo ciekawa Twoja stylizacja! Jesteś urodzoną modelką Zuza, zupełnie szczerze - obiektyw Cię kocha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham obiektyw :P a najbardziej efekty wspólnej pracy z fotografem ;) dziękuję za mile słowa. Fajnie by bylo kiedys związać z tym przyszłość zawodową, ale pożyjemy, zobaczymy, może się kiedys uda :)

      Usuń
  5. świetna sesja!
    wyglądasz w takim wydaniu diabelnie stylowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było jeszcze diabelnie seksownie :D

      Usuń
  6. życzę konsekwencji w postanowieniu noworocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D dziękuję! Ja sobie tego tez życzę;)

      Usuń
  7. Out-fit, zdjęcia i modelka wszystko świetne! Cudnie wszystko dobrałaś, a kapelusz to genialny pomysł, żeby dodać go do tej stylizacji :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, zdjęcia genialne, bardzo klimatyczne i mają w sobie " to coś " :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja

    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale magiczny klimat! Jestem naprawdę pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za liczne komentarze :) bardzo mi miło!

      Usuń
  11. piękne zdjęcia i stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona całą oprawą tego posta, a stylizacja to już w ogóle coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zachwycona tą sesją oraz stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Podoba mi się Twój blog także od strony edytorskiej;) A zdradzisz skąd płaszcz i kapelusz? Szukam czegoś w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń