sleepy town

21:01 Zuzu Here 18 Comments



Cześć;) kolejna moja poznańska odsłona. Oczywiście nie mogło zabraknąć ostatnich perełek z second handu! Brakuje mi strasznie słońca, mam wrażenie,że zdjęcia wyszły jakieś smutne? Co prawda pogoda ostatnio jest w miarę znośna, przynajmniej tutaj. Nie wieje tym okropnym chłodnym wietrzyskiem, przez który nie da się normalnie oddychać. Co nie zmienia faktu, że jest coraz gorzej, wstaję - ciemno, wracam do domu (o 17) - ciemno. To jest strasznie depresyjne. Ale nie mam na to czasu, klasa maturalna zobowiązuje... ;) Trzeba się w końcu ostro wziąć do roboty. Taa... Także pozdrawiam tegorocznych maturzystów! Grunt to zdać matematykę :P 
PS: Jeszcze tylko coś koło 160 dni [tak na pocieszenie oczywiście]



Instagram
PS 2: Wiecie, że Poznaniacy mówią 'zakluczyć coś'? :D
chyba nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać.





sweter - sh
spódniczka - sh




18 komentarzy:

  1. Ale ma Pani nogi! Seksowne rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to właściwie znaczy ;P? to słowo ;P? po ichniemu ;P?

    cudowny jest ten Twój sweter - ma bajeczne rękawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamknąć na klucz...:D

      Usuń
    2. okey, w sumie można było się domyslić, ale ja obstawiałam jakieś "zgubić", czy coś ;P

      Usuń
  3. No proszę, kto by pomyślał, że można ubrać się za grosze i wyglądać pierwsza klasa :)
    Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz dziewczyno, ten sweter bym Ci zabrała! i spódniczkę też :)
    a ja lubię tą pogodę, ten paskudny i wstrętny listopad. Teraz jest u mnie taka mgła, że nie widać nic na odległość 2m. Można ją kroić nożem, a jak oddycham czuję, jak oblepia płuca. Kocham listopad <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś fenomenem na skale światową! :D

      Usuń
  5. Twórcze !!! Pozdrawiam ;)

    Po więcej mody i nie tylko, zapraszam na najlepszy sklep internetowy :) www.twojstyl24.pl.tl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny look , super wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie !!!
    Bardzo mi się podoba ! :))

    http://roksanagoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze nutka optymizmu?
    Dobry outfit to nie wszystko.
    Mozesz miec najlepsze ciuchy,
    A w glowie kroluja puchy!
    Twarzyczka nie promienieje,
    Jesli teraz sie nie smieje.
    Pozwol chociaz na drobinke,
    Poprawic ciut Twoja minke!

    { http://rymopt.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, zapraszam do mnie! http://fashionbypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń