Seks w wielkim mieście

20:59 Zuzu Here 11 Comments

Seks w wielkim mieście - czyli serial, który każda szanująca się zwolenniczka mody musi obejrzeć ;) Nie byłam do końca przekonana czy aby na pewno chcę go obejrzeć po tym jak moja siostra skwitowała przebieg fabuły następująco "świetny, 4 kobiety, które w każdym kolejnym odcinku mają innego faceta". Cóż, jakoś to do mnie nie przemówiło. Jednak ostatecznie ciekawość wygrała.


Pokrótce, serial częściowo powstał na podstawie książki Candance Bushnell, będącej zbiorem jej felietonów. Opowiada o 4 przyjaciółkach, (od lewej) Charlotte, Mirandzie, Carrie i Samancie, które w poszukiwaniu pięknej miłości zdobywają kolejnych facetów. 
Jednak łatwość w ich zdobywaniu nie przekłada się na stabilność uczuciową w życiu. 
Możemy wyróżnić 3 zasadnicze wątki - pierwszy o Carrie [głównej bohaterce] i jej przeżyciach, drugi o przyjaźni i trzeci o Nowym Yorku jako miejscu magicznym i wyjątkowym.


Instagram


Producenci nie nastawiali się na tak ogromny sukces, mieli wątpliwości czy społeczeństwo przyjmie tak otwarcie przedstawiony w serialu wątek seksu, w dodatku z perspektywy kobiety. Okazało się, że trafili idealnie, to był właściwy moment i miejsce na wyprodukowanie takiego serialu, a główne aktorki stały się po pierwszym sezonie jednymi z najbardziej rozpoznawalnych osób w branży.
Każda z bohaterek jest zupełnie inna. Carrie, wokół której toczy się cała historia, jest felietonistką (ona również prowadzi narrację w serialu), jej związek z Mr. Bigiem jest dźwignią całej fabuły. Marianda - prawniczka, dobrze ułożona i zorganizowana kobieta, wiedząca czego chce w życiu. Błyskotliwa i wyjątkowo cyniczna. Samantha - chyba moja ulubiona bohaterka i przy okazji najbardziej barwa. Agentka PR, zmieniająca mężczyzn jak rękawiczki. Znająca swoją wartość i ostatecznie wielbiąca samą siebie. Charlotte - romantyczka, wierząca w księcia z bajki i szczęśliwe zakończenia;)

Jak wspomniałam na początku, ważnym elementem serialu są przepiękne kreacje Carrie. I aż nie mogłam się powstrzymać żeby parę Wam tu nie wrzucić - tych moich ulubionych!



Naprawdę gorąco polecam obejrzenie tego serialu :) Stracicie wiele godzin drogie Panie, bo wciąga jak diabli! Pełny dobrego humoru i ciekawych przemyśleń, na temat związków, życia, partnerów. A jeśli już ktoś widział to zapraszam do wyrażenia swojej opinii.

11 komentarzy:

  1. Ja go oglądałam dwa razy i uwielbiam nad życie! Moda, przyjaźń i po prostu życiowe sprawy. Obejrz też film, pierwsza część jest super, druga średnia, ale kreacje boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina! Oczywiście, że oglądałam też filmy! Nawet ostatnio słyszałam,że ma być 3 część, osobiście nie mogę się doczekać :P

      Usuń
  2. Osobiście dałam radę obejrzeć tylko kilka odcinków tego serialu. Nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obawiam się, że ten serial mógłby mnie wciągnąć i spowodować, że poświęcałabym na niego czas którego nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z większością seriali :D teraz wałkuję Gossip Girl i o ile pierwsze odcinki były wg mnie mało interesujące to teraz nie mogę się oderwać:D

      Usuń
  4. Oglądam! Świetny

    http://whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow you have such an amazing blog! I'm totally in love!
    I'll be reading <3

    kisses Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądam seriali, ten szczególnie mnie kusi ale boję się, że się wciągnę :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń