Przeglad sukienek studniówkowych maxi

22:46 Zuzu Here 10 Comments

Zaczęłam sobie przeglądać w necie sukienki maxi, które mogłabym założyć na studniówkę. Jak wiadomo, zbliża się ona już wielkimi krokami! Dlatego czas żeby chociaż wstępnie się zorientować i wybrać fason, kolor itd. Tak się jednak wciągnęłam w to szukanie, że nagle zdałam sobie sprawę, iż znalazłam z 30 przepięknych sukienek i każdą z przyjemnością mogłabym się zaopiekować, gdybym tylko miała tak dużo pieniędzy :P Niektóre z nich kosztują nawet 15 tys. dolarów I wiem, to bardzo, bardzo dużo ale przecież nie o to chodzi żeby je od razu kupować. Możemy się tylko zainspirować, a następnie wyszukać podobną w normalnej cenie dla zwykłego śmiertelnika. I wiem też, że z niektórymi trochę przesadziłam (albo nawet z większością :P), ale po prostu nie mogłam się oprzeć żeby Wam ich nie pokazać. Czasem te suknie to takie dzieła sztuki. Jak już sobie taką jedną sprawie to nie będę się mogła napatrzeć :D 
Dajcie znać, która dla Was jest najlepsza!




Klasyka:

1. NewLook 125 zł klik
2. Topshop £44 klik
3. Elie Saab $8,475.00 klik
4. Asos 

Tutaj świecimy:
5. NewLook 69 euro klik
6. Gina Bacconi 1 375zł klik
7. klik $378.99

Moja ukochana koronka:) :
8. klik
9. Zuhair Murad  4,198 euro klik
10. Zuhair Murad 15,680$ klik

Instagram

11. Milita Nikonorov 455 zł klik
12. klik
13. klik

I tu zaczynają się suknie niczym na bal z prawdziwego zdarzenia:) :
14. klik £140.28
15. klik 
17. (wiem, że ominęłam 16) klik
18. klik
19. klik £106.19
Wiem, że dużo tu błękitu, chyba podświadomie bardzo lubię ten kolor skoro aż tyle sukienek mi się spodobało ;)
20. klik $257
21. klik
22. klik $206

23. klik $159.69
24. stylowi.pl 
25. klik
26. klik $188.99
27.  klik £172.71
28. tumblr
29. stylowi.pl
30. klik
31. stylowi.pl
32. klik


Mam nadzieję, że i Wam coś przypadło do gustu.
Wow, robiłam tego posta 3 godziny (?!) :P

Trochę boję się zakupu sukienki na studniówkę przez neta, nigdy nie wiadomo jak będzie leżeć etc. Ale z drugiej strony szlag mnie trafia jak wchodzę do kolejnej sieciówki a tam kolejna taka sama sukienka! Żadnej alternatywy, nic! Wszystko wygląda identycznie. Dlatego chyba jednak postawię na jakąś fajną sukienkę znalezioną w sieci. A jakie są Wasze doświadczenia związane z takimi zakupami? 

Dobra, lecę dalej chorować :P Na razie!

10 komentarzy:

  1. Jejku, tyle idealnych sukienek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, każda z sukienek jest po prostu.. śliczna. Mój faworyt to nr 12 i 24! <3
    Nawet jakbym miała wystarczająco pieniędzy, żeby kupić każdą z nich, to miałabym chyba największy dylemat na świecie- którą ostatecznie ubrać!

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, jak dla mnie klasyka najlepsza <3!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej podoba się 23 suknia :) szkoda że już dawno jestem po studniówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam slabosc do maxi, wszystkie sa super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 17 i 27 przepiękne <3

    http://malinnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 9, 18, 23 i 31 są po prostu bajkowe! Aż mi się takie zamarzyły <3

    Zapraszam też do mnie: http://mariatruewoman.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, więc potrzebuję wsparcia ;)

    OdpowiedzUsuń