Jesienne inspiracje

22:57 Zuzu Here 6 Comments

 Jesień wygląda pięknie tylko na zdjęciach (i w lasach), poza tym jest szara i bura.
 Jedynym pocieszeniem mogą być ciepłe pomieszczenia, swetry i aromatyczna kawa :)  Byle do lata... 
Lekka zmiana pojawiła się na blogu w postaci innego szablonu. Przejrzałam dosłownie cały internet w poszukiwaniu tego najpiękniejszego. Jeszcze nie jest w 100% dopracowany, ale to już typowo kosmetyczne poprawki. Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Lubię prostotę i minimalizm, dlatego ten motyw wyjątkowo przypadł mi do gustu :) Na szczęście mój ukochany nie ma problemu z ujarzmieniem HTML'a, w przeciwieństwie do mnie- bo dla mnie to są jakieś niezrozumiałe szlaczki. 
Planuję jakiś jesienny post ze stylizacją, dlatego lada dzień powinno się coś pojawić ;)



Instagram


6 komentarzy:

  1. Taki jasny sweter o grubym splocie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak... jesień jest piękna tylko na zdjęciach i w lesie, z tym się zgadzam... odliczanie do lata czas zaczac hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje jesienne inspiracje. Wszytsko w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest słońce to i jesień może być piękna, wystarczy rozejrzeć się wokół siebie. Brzydko to dopiero będzie w listopadzie :(

    OdpowiedzUsuń