Cold autumn

18:37 Zuzu Here 8 Comments


Cześć ;) Nareszcie mam dla Was modowy wpis. Ciężko jest znaleźć czas na zdjęcia w klasie maturalnej, w dodatku po przeprowadzce. Nawet nie mam czasu iść na zakupy! :P Jakiś czas temu zapoznałam się z pierwszym sh w Poznaniu, znalazłam tam fajną kraciastą koszulę i czarne dżinsy. Dziś pogoda dawała się we znaki. W powietrzu już unosi się zapach zimy. Ja tam już zaopatrzyłam się w ciepłą czapkę, bo bez niej trudno mi jest gdziekolwiek wyjść. 


Instagram


PS: A jakie Wy znacie fajne second handy w Poznaniu? :) 





Koszula, spodnie, torebka - sh
buty - centro
naszyjnik - no name (allegro)
bransoletka - no name


8 komentarzy:

  1. prawda!
    dziś też ten zimowy zapach poczułam.
    i chyba pierwszy raz od września poczułam, że smutno mi z powodu zbliżania się czasu śnieżyc i lodu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! I równie piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula i śliczna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię zaglądać na twój blog, jest bardzo kreatywny :) Miło się czyta, życzę dalszej wytrwałości :**
    Twhttp://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/with-strength-of-dreams.html
    nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner sheinside po prawej lub w linki w poście! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krata zawsze mile widziana :) Super fotki!

    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się koszula, w tym sezonie to must have ;) Nawet mam podobną tą Alvinia stąd: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszule.html#1 :) Jeszcze planuje kupić sobie jakąś jedną, ale tym razem chyba będzie czerwono-czarna :D Kolejne kolory, które w tym sezonie są mega modne :)

    OdpowiedzUsuń