hot summer

17:52 Zuzu Here 6 Comments


Wiem, że jest już zimno i miejscami wyjątkowo ponuro i nie za bardzo ta stylizacja pasuje do warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz. Ale spójrzmy na to z innej strony - jeszcze tylko parę miesięcy i znowu wakacje! To fakt, na Krecie nawet tak mi było za gorąco i bardzo przeklinałam to, że nie mam czym oddychać, ale w Polsce... o zgrozo (choć i tak jeszcze nie jest tak źle). Dlaczego nie może być ciągle ciepło? Z drugiej strony czasem miło owinąć się w cieplutki, miękki szalik. Albo usiąść z gorącą herbatą do ulubionej książki, kiedy na dworze mamy wichurę i pada deszcz. Jak wiadomo, każda sytuacja ma swoje plusy i minusy. Jeszcze następna stylizacja będzie typowo letnia, a potem polecimy z klasykami - adekwatnymi do polskiej pogody :) A może mam jakieś czytelniczki z Wysp Kanaryjskich? :))



Instagram








6 komentarzy:

  1. boże , jaka figura - zazdroszczę
    pięknie wyglądasz ; )

    http://amachuano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, bardzo ładna figura:))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta "góra" od opalacza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ouu a mnie sie tam całkiem cieplutko zrobilo, mimo że tu w Danii jest zimno jak nie wiem :D! buziak :*

    OdpowiedzUsuń