Love me again

10:30 Zuzu Here 16 Comments


Ok, powracam z mega powerem, mam milion pomysłów na bloga, jednak nadal brakuje mi czasu na ich realizacje, ale powolutku, powolutku wracam do formy. Na razie przed Wami zdjęcia z ukochanego Kołobrzegu :) Post krótki, bo wiało niemiłosiernie! Ach, jeszcze troszkę i znów rok szkolny, tym razem to dla mnie klasa maturalna... Kiedy zleciały te 2 miesiące wakacji?


Instagram




Sweterek, spodnie, torebka - sh
Buty - Centro
Bluzka - Big Star
Fujifilm instax mini 8 :)



Love me again

16 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać nowych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta bluzka :D Dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna energia bije z tych fotek ! :) świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz
    buciki mi się podobają !

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Najbardziej spodobały mi się buty i spodnie :)
    zapraszam:
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie buty mogłaby mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zadaje sobie to pytanie - dopiero co było zakończenie roku :/
    śliczne zdjęcia , buty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy look. Spodnie wygladaja bardzo fajnie, nietypowy kroj w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zastanawiam gdzie się podziały. Look bardzo fajny i ciekawy. :)

    aleksandra-kopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu, masz ten aparat wywołujący od razu zdjęcia, cudo! :) Zdjęcia piękne, ja w tym roku również byłam nad morzem :D

    Zapraszam do mnie :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszłaś na zdjęcia :) Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń