Klony :)

23:26 Zuzu Here 12 Comments


Mam dla Was dzisiaj specjalnego posta - ze specjalnym gościem - moją siostrą :) Zdecydowanie nie możemy się siebie wyrzec! :) Wielokrotnie słyszałam w szkole, do której chodziła również moja siostra, że jesteśmy ultra podobne. Dochodziło do tego, że nauczyciele zamiast mówić do mnie po imieniu, wołali "Klaudynko". Uwielbiałam patrzeć na ich miny kiedy orientowali się, że coś jest nie tak, skoro nie reaguję.  
Okej, mała zagadka, ile lat może mieć moja siostra? :) 

Ja tymczasem Was zostawiam ze zdjęciami a sama mykam spać. Jutro muszę wstać wczesnym rankiem i lecieć na lotnisko! Kreta czeka! Do zobaczenia za tydzień! Wtedy dodam mnóstwo zdjęć z wyjazdu. Zapraszam Was na fan page'a i instagrama, tam na pewno będzie się więcej działo niż na blogu.



Instagram


12 komentarzy:

  1. Jejku, jakie podobne ;o Nie będę zgadywać ile lat ma siostra, bo powiedziałabym, że jesteście w równym wieku :) Niemal nie do odróżnienia :P
    Udanego wyjazdu! :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteście z siostrą do siebie podobne! :) Obie równie piękne- super ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciężko by było odróżnić;)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście podobne! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, wyglądacie jak bliźniaczki! :) A Tobie jest naprawdę ślicznie w tych jaśniejszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopóki nie przeczytałam opisu, myślałam, że jesteście bliźniaczkami! :)

    1. stylizacja na blogu http://thefashionmoth.blogspot.com/2014/09/my-stylization_79.html
    Zapraszam do komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute photos :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  8. to wy nie jesteście bliźniaczkami?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No powiem szczerze, jak dla mnie wyglądacie na bliźniaczki.

    OdpowiedzUsuń