somewhere

17:31 Zuzu Here 5 Comments


Pomyślałam, że skoro mamy taką beznadziejną pogodę za oknem, to warto wrzucić coś wiosennego :) 
Ostatnio aura nie dopisuje, wręcz jest depresyjna i zachęca tylko do... spania, mnie ona również się udziela. Najlepiej spędzałabym czas tylko w łóżku, wygrzewając się pod pierzynką :)
Sukienkę kupiłam w second-handzie i jest moją ulubioną :) W ogóle uwielbiam rzeczy z lumpeksów, niewątpliwie jest to miejsce, gdzie można wyszukać ubraniowe perełki za grosze. I to jest właśnie najlepsze. 


Instagram



Backstage

5 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia - letnie takie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia!!
    http://zielonoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to drugie zdjęcie... wow. dobre!

    OdpowiedzUsuń