VI Spotkanie Częstochowskich Blogerek

20:50 Zuzu Here 5 Comments

 Po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu częstochowskich blogerek. To było bardzo ciekawe i miłe doświadczenie :) Nie mogłam się doczekać aż w końcu poznam osobiście wiele dziewczyn, które obserwuję i regularnie zaglądam na ich blogi. Z drugiej strony trochę się stresowałam, pierwszy raz, nie wiedziałam czego się spodziewać (poza tym doskwierał mi katar i zatkane uszy :P). Jednak szybko nastała sympatyczna atmosfera, miałam okazję podyskutować na różne tematy z ludźmi, którzy interesują się tym samym co ja. Było nas aż 18, z tego względu nie miałam okazji porozmawiać ze wszystkimi, ale wszystko jest jeszcze do nadrobienia w przyszłości:)
Spotkanie odbyło się w Boulangerie - uroczej knajpce na Placu Biegańskiego. Nie obeszło się bez słodkości i pysznej herbaty! :) Prócz mnie, były także: Najwyższa z Najwyższych - wspaniała organizatorka tego spotkania - Paulina oraz SylwiaAgnieszka, Kasjana, PaulinaEwaAdaEwelinaMaja i ZuziaEmiliaKarolinaMartaAniaEwaMagdaKalina
To do następnego! :))
Na koniec upominki od CELIA (podkład i błyszczyk) oraz GLITTER (naszyjnik). 

5 komentarzy:

  1. Do następnego! Miło było poznać, szkoda, że nie miałyśmy okazji porozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najwyższa jestem :) Fajnie, że wreszcie do Nas dołączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że aż tyle blogerek które czytuję jest z Częstochowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna piekniejsza od drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń