Inspiracje /summer/ II 2014

18:23 Zuzu Here 13 Comments


Tęsknię za wakacjami. Rok szkolny dłuży się niemiłosiernie. A ja ostatnio stałam się uzależniona od wyszukiwania ładnych obrazków i fotografii. Dlatego też dziś wstawiam letnie inspiracje. Mnie na sam widok tych zdjęć robi się jakoś lżej na duszy :) Byle do czerwca! Uwielbiam promienie słońca otulające ciało, szkoda tylko, że jak na ironię, mam uczulenie i muszę używać filtrów UV o wartości nie mniejszej niż 60 :/ Masakra.  


Od razu lepiej, prawda? :)

13 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia! też tęsknie za wakacjami ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już nie mogę doczekać się lata, lub chociaż wiosny! fantastyczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pics!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpowiedzUsuń
  4. mega zdjecia :)) zaprszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia :) I znowu wpadłam w kompleksy ahh
    dziękuję za odwiedziny :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia.
    ale to wszystko jeszcze takie odległe.

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Odliczam dni do wakacji, świetne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Az nie moge się doczekac moich wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, such beautiful photos...! except now I'm feeling slightly horrendous about my own body after seeing these shots... LOL Good inspiration none-the-less!

    www.fashionistastyle1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń