Vienna! Part II

16:27 Zuzu Here 1 Comments


Hej! Tak jak obiecałam, wrzucam resztę zdjęć z wycieczki w Wiedniu :) Po obejrzeniu Schonbrunnu wróciliśmy na Ring, obejrzeć muzea, kolejny pałac, kamienice i parlament :) Pogoda nam dopisała jak na środek zimy, ani grama śniegu, pełne słońce i w sumie całkiem przyzwoita temperatura. Choć jestem pewna, że latem gdy wszystkie kwiaty kwitną jest tu jeszcze piękniej. W ciągu jednego dnia nie da się zobaczyć tyle, ile bym chciała... Ale i tak wyrobiliśmy się z najważniejszymi obiektami. Nie udało nam się zwiedzić Belwederu, ale to może innym razem :) Z zewnątrz też robi wrażenie :D A! No i tak mi zależało na skorzystaniu z Diabelskiego Młyna, jednak jak to moje szczęście... był nieczynny do kolejnego dnia -.-' Więc musiałam obejść się smakiem :C















1 komentarz:

  1. o moje miasto :) fajnie ze pogoda dopisala :) teraz pada snieg :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń