Frozen sea

21:16 Zuzu Here 14 Comments


Brr, zimno się zrobiło. A tu kolejny plażowy post :)) Zima przyszła do nas na dobre, a ja jestem osobą typowo ciepłolubną. Nienawidzę trząść się jak galaretka pod wpływem siarczystego mrozu. Ciężko jest stać na wietrze z rozpiętą kurtką, no ale cóż, czego się nie robi dla moich czytelników :)) Zdjęcia zostały zrobione parę dni temu, ale na szczęście dziś nadal jestem okazem zdrowia. Oby tak dalej. Kiedy temperatura spada obowiązkowym elementem mojego ubioru jest ciepły szalik i gruba czapka. A jak szalik, to tylko kraciasty! Ostatnio, będąc w second handzie udało mi się upolować 3 pary świetnych jeansów. W ogóle uwielbiam lumpeksy, tyle oryginalnych i tanich ubrań na raz! Jestem uzależniona od przebierania i wybierania. A to jest naprawdę zaraźliwe! Tylko spróbujcie, a szybko przekonacie się, że mam rację :)


A tu zapraszam na krótki film z nad morza :)








14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ujęcia w filmiku. Aż mnie ciekawi jakiego aparatu/kamery używasz, bo przyznam szczerze, że wygląda mi to na lustrzankę lub popularne teraz hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Canon 600D i obiektyw 50mm 1.8 :P polecam Ci bardzo, bo ten zestaw jest świetny i w rozsądnej cenie.

      Usuń
    2. O akurat mam ten aparat, a na obiektyw na razie odkładam, bo mam jeszcze od analogowych obiektyw :)

      Usuń
    3. W takim razie wiesz, ze to swietny sprzet :) zastanawialam sie czy nie kupic obiektywu 1.4, ale nie bedac profesjonalistka nie odczujesz wiekszej roznicy miedzy tym modelem a 1.8, no chyba ze w portfelu :P majac 1000 zl mniej.

      Usuń
    4. Wiem, wiem - jedynie nie mam na razie okazji z nim wychodzić, ba nawet się boje trochę.

      Usuń
  2. świetne buty ;))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję, że zima szybko odejdzie, bo tez należę do ciepłolubnych ;) Co do lumpeksów - uwielbiam je, szperac , wyszukiwać, bo można znaleźć perełki!
    Stylizacja cudowna;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik na yt "Frozen Sea" jest genialny, oglądałam kilka razy, cudo! (;
    Zdjęcia równie piękne.
    Ja niestety nie mam szczęścia do lumpeksów :c

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecia ;)
    zapraszam :http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    zapraszam
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń