sniezynka :)

16:28 Zuzu Here 6 Comments


Cześć! Post dziś typowo świąteczny! Wg wizji przebrałam się za śnieżynkę, cóż, dosyć współczesną i raczej niekonwencjonalną [ale za to zachowałam porządek kolorów :)]. Niestety, gdzieś zapodziałam św. Mikołaja... Ponczo uszyłam własnoręcznie. Jak oceniacie efekty? :) Poniżej wrzucam zdjęcia kilku prze-sym-pa-ty-cznych (i bardzo utalentowanych) fotografów z Częstochowy. 
Czy Wy też z takim utęsknieniem oczekujecie świąt (i wolnego) jak ja? 















6 komentarzy:

  1. bardzo ladne zdjecia :) piekna sesja

    http://lifeinewa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudnie :)! Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, ale zdjęcia mogły być mniej wyretuszowane bo trochę się rozmywasz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :) śliczne to poncho :D

    OdpowiedzUsuń