Katowice :)

19:00 Zuzu Here 4 Comments


Cześć! A dzisiaj tak dla odmiany, krótki post z kolejnego wypadu, tym razem bierzemy na tapetę Katowice - metropolię Śląska :P Uwielbiam kiedy w mieście panuje świąteczny nastrój. Choinki, światełka, pani grająca kolędy na skrzypcach. Jakoś się tak milej robi, przytulniej. Pomijając, że było strasznie zimno i trzęsącymi rękoma nagrywałam filmy, to było świetnie :) Polecam Wam pyszną kawę w Galerii Katowickiej, rozgrzewa i poprawia humor :)


Abstrahując, jeśli chcecie być ze wszystkim na bieżąco to lajkujcie na facebook'u mój fan page:

A jeżeli chcecie być jeszcze bardziej na bieżąco, to od niedawna możecie mnie również śledzić na Instagramie :)

Instagram  






#yummi

4 komentarze:

  1. Super parka :)
    www.vouguex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Parka i kozaki super !! Extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zobaczyłam to zdjęcie z filiżanką to aż zachciało mi się pić kawy ;)

    OdpowiedzUsuń