Witaj Toruniu!

20:37 Zuzu Here 5 Comments




Cześć! :) Przygotowałam dla Was dzisiaj krótka fotorelację z mojej wycieczki do Torunia. 
 To miasto wywarło na mnie niezłe wrażenie, a chyba przede wszystkim zrobiła to cudowna starówka. Czułam się, jakbym przeniosła się w czasie, wszędzie cegła i odnowione fasady kamieniczek (przeżyłam dziwne deja vu, jakbym już gdzieś to widziała, teraz już wiem dlaczego, Kołobrzeg jest łudząco podobny [być może to tylko moje spostrzeżenie]). Chyba wszyscy kojarzą nadwiślańskie miasto z Mikołajem Kopernikiem, Krzywą Wieżą i piernikami :) Jeśli nie, to od dziś je z nim kojarzcie :P Jest tam jakoś świątecznie (może dlatego, że wszędzie unosi się cudowny zapach regionalnych wypieków?). Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek w postaci mandatu za nieopłacone miejsce parkingowe :P (Ale z ręką na sercu, naprawdę nigdzie tam nie widziałam parkometru!). 
Było tam mnóstwo ludzi, jednak nikt się nie spieszył, wszyscy spacerowali, podziwiali widoki :) Wspaniały klimat! Wrzucam zdjęcia pierników, żeby Wam zrobić chętkę na słodycze :) Serdecznie polecam wizytę w Toruniu, możecie tam znaleźć wiele autentycznych, starych budynków, których nie dosięgnęło jarzmo I ani II wojny światowej. 


omnomnomnom

#yummi







 Krzywa wieża






:)

5 komentarzy:

  1. Very nice photos and blog :)

    Do you want to follow each other, let me know?!
    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takiego typu miasta , takie jakby ''stare'' i te budynki ! :) Fajny taki post, rob czesciej ! :)

    http://lifeinewa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia:) nigdy tam nie byłam:)
    chciałam Cię zaprosić na giveaway:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w Toruniu nie byłam, ale po zdjęciach widzę, że tam jest pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń