Last days of sun

17:02 Zuzu Here 14 Comments


Hej, hej ♥ 
Sesja została realizowana kiedy jeszcze na niebie słońce gościło dłużej niż kilka minut, a ja nie miałam ochoty założyć kurtki zimowej, czapki i szalika (tak jak teraz :P mam nieodparte wrażenie, że cieplej już nie będzie). Obowiązek szkolny nie pozwala mi na częstsze dodawanie postów, ale nie martwcie się, nie zapomniałam o Was :)) 
Miałam przyjemność pozować w botkach Maciejka ze sklepu DobryBut <KLIK> . Poza tym przez kilka minut byłam największą atrakcją częstochowskiego placu Biegańskiego :D

 Jak się Wam podobają?







Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
TO OSTATNI DZWONEK BY WYGRAĆ MIĘTOWY ZEGAREK! 
KONKURS TRWA JESZCZE TYDZIEŃ!
więcej na:



14 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) świetna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W konkursie wzięłam udział;)
    Świetne buciki i w ogóle bardzo fajnie wyglądasz!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw!
    A łańcuch jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja:) Bu=otki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia :)
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo podobają mi sie twoje buty~!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękna *.*
    a taki zegarek wraz z kremowym goszczą w mojej szufladce. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba!!!
    zapraszam do mnie ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta sesja :)! Mnie udało się znaleźć buty Maciejki w Łodzi i chyba kupię je sobie w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś piękna świetna stylizacja
    zapraszam do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń