KONKURS

19:07 Zuzu Here 49 Comments

Cześć!

Z okazji tego, że mój blog we wrześniu obchodzi swoje pierwsze urodziny ogłaszam konkurs :)

Do wygrania miętowy zegarek - absolutny hit!


Jedyne co należy zrobić by zgarnąć wygraną to:

1. Zaobserwować mojego bloga 

2. Polubić mnie na facebook'u
https://www.facebook.com/SUSANNAFASHION
oraz udostępnić konkurs na swoim wall'u

3. Wpisać w komentarzu swoje imię oraz formułkę 
"Zaobserwowałam jako... Polubiłam jako..."

Konkurs trwa do 27.09.2013r.

Zwycięzce wylosuje generator liczbowy :)

Here we go!


49 komentarzy:

  1. Anita
    Zaobserwowałam jako: Polish Belieber
    Polubiłam jako: Anita Lal

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila
    Obserwuję jako CurlyFashion
    Lubię jako Kamila Banaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Ciekawska Beti
    Lubię jako Bernadetta Julia T
    udostępniłam: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1413601168862944

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyna
    Zaobserwowałam, polubiłam i udostępniłam jako Katarzyna Kate

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zegarek :) obserwujemy?http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelika
    Zaobserwowałam jako Angelika Glegoła
    Polubiłam jako Angelika Glegoła

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Chnum1975, polubilam jako Anna Orzechowska
    Mail: chnum1975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanna,zaobserwowałam jako joanna mielczarczyk, polubiłam jako joanna abraszewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaobserwowałam jako jaczewska.monika, polubiłam jako Monika Jaczewska

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaobserwowałam jako patiii, Polubiłam jako Patrycja Bernend :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam jako vesp007er (vesper lizbark) Polubiłam jako Amelia JA

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwona
    zaobserwowałam paradoxa raz
    polubiłam na FB Iwona Ben

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaobserwowałam jako Jaskrawe Okulary
    Polubiłam na facebooku jako Zosia Witkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zaobserwowałam jako Magdalena Jezierska ... Polubiłam jako... Magdalena Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  15. Magdalena
    Zaobserwowałam jako madziora1986
    polubiłam jako Magdalena Rusnak

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako Joanna Abramczyk
    polubiłam jako Joanna Abramczyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam jako mrrruczka
    Polubiłam jako Beata pietruczuk

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam jako: katanna
    Polubiłam jako: Clarissa Xestrix

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaobserwowałam jako Kicia. Polubiłam i udostępniłam jako Kamila Kucharska

    OdpowiedzUsuń
  20. Luiza
    Zaobserwowałam jako Luya Luiza Janiszewska
    Polubiłam jako Luya Luiza Janiszewska

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrycja
    Zaobserwowałam jako Patrycja Wachowska
    Polubiłam jako Patrycja Wachowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaobserwowałam jako: Adelaide i polubiłam jako: Adelaide Di Maggio

    OdpowiedzUsuń
  23. zaobserwowałam jako: anna c
    polubiłam jako: anna jasek

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAOBSERWOWAŁAM JAKO pAT11I1
    POLUBIŁAM JAKO PATRYCJA PIETRZYK

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszka
    Zaobserwowałam jako:aga.p555
    polubiłam jako:Agnieszka Porwit

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaobserwowałam jako Aneta Olbryś i lubie jako Aneta Olbryś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaobserwowałam jako Agnieszka Sołtysiak i Lubię jako Agnieszka Sołtysiak

    OdpowiedzUsuń
  28. Angelika Wesołowska18 września 2013 11:23

    "Zaobserwowałam jako Angelika Wesołowska Polubiłam Angelika Wesołowska

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaobserwowałam jako Patrycja Rose, Polubiłam jako Patrycja Rose
    Udostępnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. KALINA :)
    Obserwuję jako Kalina Januchowska
    oraz lubię fanpage pod tym samym imieniem i nazwiskiem

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. PAULINA
    polubiłam i zaobserwowałam jako paula.ka

    OdpowiedzUsuń
  32. Diana
    Obserwuję jako Diana Staypositive
    Lubię jako Diana Wiśniewska

    OdpowiedzUsuń
  33. EMANUELA
    Zaobserwowałam jako Emi Włodarczyk
    Polubiłam jako Emi Włodarczyk

    OdpowiedzUsuń
  34. A jak się obserwuje bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prawej stronie na pasku poszukaj napisu 'obserwatorzy' -> kliknij 'dołącz się do tej witryny' :) i gotowe

      Usuń
    2. Dziękuję Susan. :)

      Usuń
  35. polubiłem jako Joe Pistone. obserwuję jako Studio 52

    OdpowiedzUsuń
  36. Zofia
    Zaobserwowałam jako kwiatowa isaura
    Polubiłam i udostępniłam jako Zofia Zocha

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaobserwowałam i polubiłam jako Paulina Czerlonek

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaobserwowałam jako lizzie
    Polubiłam jako Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  39. Agnieszka
    "Zaobserwowałam jako Agnieszka Lipińska, polubiłam jako Marta Kowalska"

    OdpowiedzUsuń
  40. Sylwia
    Zaobserwowałam jako Sylwia Dziadkowska
    Polubiłam jako Sylwia Dziadkowska

    OdpowiedzUsuń
  41. Edyta
    Zaobserwowałam jako: Edyta Ooo
    Polubiłam jako: Edyta K.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaobserwowałam jako skahio
    Polubiłam jako krzyzanskahio

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaobserwowałam jako sybirek121
    polubilasm jako Marta Sosnowic

    OdpowiedzUsuń
  44. Edyta
    Zaobserwowałam jako:demo
    Polubiłam jako: Edyta Kukuła

    OdpowiedzUsuń
  45. Ania
    "Zaobserwowałam jako...Anna Sikora Polubiłam jako...Ania Sikora"

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaobserwowałam jako: r.helt
    Polubiłam jako : Krystyna H
    E-mail : r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń