Simple is better

10:45 Zuzu Here 17 Comments



Halo, halo! :)
Za oknami piękna pogoda, jeszcze wakacyjna. Czas beztroskich dni się kończy, przypominając o sobie na każdym kroku (np. ogromnymi napisami w marketach 'WITAJ SZKOŁO' o zgrozo wrr :/). Myśl o powrocie do szkoły przyprawia mnie o złe samopoczucie. Poza tym mam w planach jeszcze uszyć rozkloszowaną spódniczkę (albo sukienkę? jeszcze nie zdecydowałam), no ciekawe jak mi to wyjdzie... :P Znając mnie i swoją kapryśną naturę i tak pewnie stwierdzę, że mi się nie podoba. No chyba, że a nóż mi wyjdzie to nawet zrobię nowego posta :) 

à propos posta, dziś klasycznie, prosto, nie przepadam za zbyt dużą ilością kolorów w jednym outficie.
 A to jest takie banalnie - niebanalne :) 





Czerwona spódniczka nie była moim pomysłem, namówił mnie na jej zakup mój chłopak. W sumie jestem zadowolona :) Lekka, zwiewna, idealna na lato. 


Wpadajcie na fanpage

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ojej, strasznie mi miło :) dziękuję

      Usuń
  2. wyglądasz przeuroczo, Kochana :) czy to spódniczka z h&m? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak spódniczka z H&M :)

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz, strój bardzo prosty ale za to bardzo dziewczęcy i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit :)

    Obserwuje, zapraszam do mnie
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pretty, darling! :)
    All the best from beautiful Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  7. też oglądałam się za tą spódniczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, piękna spódniczka!

    obserwuje i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę pięknie wyglądasz, bardzo fajny blog, chyba będę wpadać częściej. Zapraszam również do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam takiej spódnicy ale do kolan. Podobałaby mi się na jesień z czarnymi kryjącymi rajstopami :)

    Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się dobór kolorów. I buty całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń