Gold skull

21:40 Zuzu Here 20 Comments

Dziś rano obudziłam się z postanowieniem 'uszyję sobie nową spódniczkę!'. Wybrałam się w niebezpieczną przygodę na strych z zamiarem odnalezienia odpowiedniego materiału. Ignorując pająki (i inne żyjątka, których egzystowania nie chciałam zakłócić) znalazłam odpowiedni! W planach miałam raczej dłuższy projekt, no ale... jakoś tak mi się ciachnęło :/ Nieważne. Jak wyszło, sami oceńcie. 
Mam dla Was małą niespodziankę :)


Podoba Wam się taka krótka relacja? :)






 A oto i one! Cudowne pierścionki, dosyć nietypowe ;) Już je uwielbiam! [H&M]










Bluzka - sh
Spódniczka - uszyta przeze mnie
Pierścionki - H&M

Wpadajcie na fan page'a !





Stylizacja: Gold skull




20 komentarzy:

  1. piękna sesja :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica genialna! Masz mega talencior ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jest właściwie druga rzecz jaką uszyłam :D

      Usuń
  3. No mała dajesz radę z tą maszyną do szycia :) ja wolę bardzej industrialne/urbanistyczne tło do zdjęć ale w kwiatkach też wygląda całkiem spoko. Fajne masz szpony i ciekawie wyglądają te pierścionki.
    Życzyłabym sobie więcej zdjęć w szpilkach, skoro masz nogi do nieba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka, spódniczka i biżuteria są nieziemskie ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i filmik.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz i obserwację, ja także zaobserwowałam :) śliczna jesteś i masz cudowne pierścionki!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnia wyglądasz :) a spódniczka wykonana idealnie! :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica!gratuluję talentu:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym się kiedyś tak obudzić, pomyśleć, że uszyję sobie spódnicę i tak zrobię. Niestety mam dwie lewe ręce. :D Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz zachwycająco :) Cały zestaw bardzo mi się podoba :) Najbardziej podoba mi się spódnica :) Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam także do odwiedzenia naszego bloga i obserwacji :D

      Usuń
  11. Kurcze,ale masz talent- sama uszyłaś świetną spódnicę :) Piękne zdjęcia i śliczna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz!
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń