Bye bye holidays

19:25 Zuzu Here 25 Comments

Halo, halo! Jak wspominałam kilka postów temu - szyłam spódniczkę - udało się. Dziś przedstawiam rezultaty mojej dwudniowej pracy :) Trochę to trwało, trochę też zszargałam swoje nerwy. Możecie ją teraz zobaczyć w całej swej okazałości. Dość nietypowo dobrałam do niej biały sweter z różnymi rodzajami ćwieków, ot co.
Coraz bliżej tego nieszczęsnego dnia - drugiego września :( Nadal nie czuję się dostatecznie zrelaksowana. Jak Wasze odczucia po wakacjach? ("po wakacjach" - jak to okropnie brzmi!)

Enjoy! 







Sweter - sh + ćwieki z pasmanterii
Spódniczka - DIY





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

25 komentarzy:

  1. Boska spódnica :)! Z czego wzięłaś wykrój i na jakiej maszynie szyjesz :>? Profesjonalnej, czy amatorskiej? Bo ta spódnica wygląda jak od projektanta. A kolor po prostu bossssski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Alicja! Wykrój z http://www.papavero.pl/ . Szyję na starym, wysłużonym Łuczniku mojej babci :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Hehe, ja też mam Łucznika :D. Mamusiowego :D. Czytam każdy twój post i naprawdę robisz wrażenie!

      Usuń
    3. I dziękuję za linka. Ja zbieram stare wydania Burdy :).

      Usuń
    4. Och, jak miło!! <3 to fajne, że komuś się podoba to co robię :) Ja mam milion burd (po niemiecku) po babci xD Nie korzystam z nich, bo wole sobie wydrukować, posklejać i mieć z głowy. A przerysowywanie tych kropeczek, kreseczek itp jest mega męczące!:/

      Usuń
  2. ładna stylizacja , piękna spódniczka:) zazdroszczę umiejętnośći szycia:) zapraszam na nowy post!:) http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz obserwuję cię liczę że dołączysz do mnie http://zanettt.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spisałaś się na medal!!! Genialna spódniczka:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, romantycznie, dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Podziwiam i zazdroszę. Moje ręce obie lewe xD Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka wyszła Ci świetnie, warto się pomęczyć (wiem coś o tym, również szyje) żeby zobaczyć efekt koncowy i w dodatku jest to mój ulubiony krój spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica!!!
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, ja już dawno obserwuję :)
    super się prezentujesz !
    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym obejrzała filmik z Twoim DIY ;) Boska spódnica!:)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie:)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódnica *.* . Też chcę aby wakacje jeszcze trwały .

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :D
    + Obserwuję i zapraszam do siebie ;D
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem Tobą zafascynowana.
    Genialna stylizacja i połączenie koloru.
    Do tego bajeczne zdjęcie.
    Jestem w niebie! Aż miło się Ciebie ogląda Kochana!

    OBSERWUJE CIE!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw ;) piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę własnoręcznie uszytej spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw!
    Z przyjemnością obserwuję tutaj i na fb :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw, kolory idealnie pasują do siebie. :)

    W wolnej chwili zapraszam również do siebie.

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń